Často kladené dotazy (FAQ)

Jakými penězi mohu platit na palubě?

Mimo eura jsou akceptovány též americké dolary a dánské, švédské a norské koruny.

Mohu si na lodi vyměnit peníze?

Na terminálu v Rostocku je k dispozici pobočka Reisebank. Na většině lodí je možné proměnit omezenou částku za švédské a dánské koruny (za poplatek).

Je povoleno převážet trajektem domácí zvířata?
 
Obecně platí pro přepravu zvířat všeobecné přepravní podmínky. Na palubě jsou povolena malá zvířata. Větší zvířat a plemena psů označená jako "nebezpečná" nesmí opusit klec během pobytu na palubě. Majitelé jsou povinni zabezpečit zvířata na palubě náhubkem a vodítkem. Z hygienických důvodů není možný pobyt zvířat v restauracích a obchodech. Vždy je třeba respektovat pokynů posádky. Upozorňujeme na povinnost mít s sebou platný očkovací průkaz zvířete. Pro další podmínky vstupu se zvířaty do země se předem informujte.
 
Ujel mi trajekt, co mám dělat?
 
Pokud jste se nestihli nalodit na rezervovaný trajekt, kontaktujte prosím ihned Scandlines Service Center na telefonním čísle +49 (0) 381-77 88 77 66.
Více informací naleznete v sekci Změna tarifu a storno podmínky.
 
Jak dlouho platí Švédský lístek?

Přejezd Helsingør-Helsingborg není nutné uskutečnit ve stejném kalendářním dni jako přejezd z Německa do Dánska. Případný rozdíl v ceně je však třeba doplatit při odbavení v přítavu.

Mohou děti v autě cestovat zdarma?

Cena za přejezd zahrnuje cenu za transport automobilu včetně 9 osob. Děti do 3 let, které cestují bez automobilu (jako pěší) v doporovodu dospělé osoby, cestují zdarma, ovšem je třeba je předem rezerovat.